Unterschiede
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| regeln:actions [15.10.2025 ] – admin | regeln:actions [15.10.2025 ] (aktuell) – [Combat Actions] admin | ||
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| Hier seht ihr alle Combat Actions, die im Kampfrunden-Modus verwendet werden, aus den Regelbüchern und unseren Hausregeln: | Hier seht ihr alle Combat Actions, die im Kampfrunden-Modus verwendet werden, aus den Regelbüchern und unseren Hausregeln: | ||
| - | Ein Charakter darf maximal 2 Aktionen ausführen. Es darf nicht die selbe Aktion sein, es sei denn ein Talent oder besondere Begebenheiten erlauben es. | ||
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| the following benefits: | the following benefits: | ||
| - | * Remove the Staggered condition from yourself or an ally in Close Range. | + | * Remove the //Staggered// condition from yourself or an ally in Close Range. |
| - | * Remove the Prone condition from yourself or an ally in Close Range, whether an enemy is in Close Range or not. If you are not Prone, you can mount your steed instead, if it is within Close Range. | + | * Remove the //Prone// condition from yourself or an ally in Close Range, whether an enemy is in Close Range or not. If you are not //Prone//, you can mount your steed instead, if it is within Close Range. |
| * Remove one die from your Miscast pool (page 157). | * Remove one die from your Miscast pool (page 157). | ||
| * Grab or interact with a dropped weapon, healing potion, or other object, even if an enemy is within Close Range. | * Grab or interact with a dropped weapon, healing potion, or other object, even if an enemy is within Close Range. | ||
